Upgrade to PRO to use this Header element

Get a PRO plan

Πλάνο μάρκετινγκ, τι είναι

Ένα πλάνο μάρκετινγκ είναι ένας στρατηγικός χάρτης πορείας για το πώς να επικοινωνήσετε (εντός και εκτός ίντερνετ) με το κοινό που στοχεύετε να γίνουν πελάτες σας και για να προωθήσετε επιτυχώς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ένα σχέδιο/πλάνο μάρκετινγκ κυμαίνεται από κάτι βασικό έως εξαιρετικά λεπτομερή, ανάλογα με το τι θέλετε να πετύχετε.

Τι πλάνα μάρκετινγκ υπάρχουν.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι σχεδίων μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με βάση ορισμένες στρατηγικές που έχουν νόημα για τον οργανισμό σας. Η επιχείρησή σας θα χρειαστεί πιθανώς έναν συνδυασμό των παρακάτω πλάνων/σχεδίων για να δημιουργήσει μια αποτελεσματική, ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ: 

  • Διαφημιστικό πλάνο (Advertising Plan)
  • Πλάνο επωνυμίας (Branding Plan)
  • Πλάνο μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing Plan)
  • Πλάνο απόκτησης πελατών (Customer Acquisition Plan)
  • Πλάνο άμεσου μάρκετινγκ (Direct Response Marketing Plan)
  • Πλάνο μάρκετινγκ μέσω email (Email Marketing Plan)
  • Πλάνο δημοσίων σχέσεων (Public Relations Plan)
  • Πλάνο μάρκετινγκ εκτύπωσης (Print Marketing Plan)
  • Πλάνο διαχείρισης φήμης (Reputation Management)
  • Πλάνο διατήρησης και συντήρησης πελατολογίου (Retention Plan)
  • Πλάνο βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization Plan)
  • Πλάνο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (Social Media Marketing Plan)

Ανάλογα με τη θέση του προϊόντος σας στην αγορά, ενδεχομένως, επίσης να χρειάζεστε ένα πιο εξειδικευμένο σχέδιο/πλάνο μάρκετινγκ, όπως μάρκετινγκ επιρροής (influence marketing) ή μάρκετινγκ βίντεο (video marketing).

Εάν χρειάζεστε ένα πλάνο μάρκετινγκ για την εταιρεία σας, τηλεφωνήστε μας στο 6980 152 204

Μια μικρομεσαία επιχείρηση έχει άλλες ιδιαιτερότητες και χρειάζεται διαφορετική μεταχείριση. Είστε μικρομεσαίος επιχειρηματίας; Υδραυλικός, λογιστής, κρεοπώλης; Τότε πατήστε το κουμπί και κατεβάστε το δωρεάν eBook μας, Πλάνο Μάρκετινγκ Ειδικά για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν προκαλεί…

Ευαισθητοποίηση

Ενδιαφέρον

Επιθυμία

Δράση

Επικοινωνήστε μαζί μας έγκαιρα!


Ξέρατε ότι προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ συνεδρία ανάλυσης της επιχείρησής σας;

Σε αυτή τη συνεδρία θα σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να φτιάξετε ένα πλάνο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Δεν χρειάζεται να μας προσλάβετε ούτε να μας πληρώσετε για τις πληροφορίες. Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Αναρωτιέστε γιατί το κάνουμε αυτό; Απλό! Θέλουμε να δείτε την αξία μας και όταν μας χρειαστείτε, και οι συνθήκες το επιτρέπουν, μας προσλαμβάνετε. Μέχρι τότε, όλες οι πληροφορίες ΔΩΡΕΑΝ!

Στο χρονοδιάγραμμα παρακάτω, διαλέξτε την ημέρα την ώρα και τον τρόπο που σας βολεύει. Έχετε 2 επιλογές, Τηλεδιάσκεψη, μέσω Zoom ή Skype, ή Τηλεφωνικώς.

Τόσο απλό είναι…!

(Για να επιλέξετε μεταξύ τηλεδιάσκεψης, μέσω Zoom ή Skype, ή τηλεφωνικώς πατήστε το κουμπί δεξιά του Παρακαλώ διαλέξτε ένα στοιχείο κράτησης)

Sagenda is loading...

Εσείς ρωτάτε κ’ εμείς απαντάμε

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ επιχειρηματικού πλάνου και πλάνο για μάρκετινγκ (Marketing Plan)

Το επιχειρηματικό πλάνο είναι μια ξεπερασμένη αντίληψη. Τα “παλιά χρόνια” μεγάλες εταιρείες με πολλά τμήματα έπρεπε να έχουν ένα χάρτη για να μπορούν όλοι να ακολουθούν και να είναι συγχρονισμένοι. Δεν ήταν παρά ένα έγγραφο που οι διευθύνων σύμβουλοι έδειχναν κάθε αρχή του χρόνου στους μετόχους και τους υπαλλήλους, τους μεν για να τους εντυπωσιάσουν και τους δε για να τους “ψαρώσουν”. Στην εποχή μας αυτά δεν περνάνε. Η κάθε νεοσύστατη εταιρεία, και όχι μόνο, πρέπει να ξεκινήσει να έχει πωλήσεις από την πρώτη μέρα που θ’ ανοίξει τις πόρτες της αλλιώς θα αντιμετωπίσει οικονομικές δυσκολίες σύντομα. Κι εδώ είναι που χρειάζεται το πλάνο για μάρκετινγκ.

Γιατί χρειάζομαι πλάνο για μάρκετινγκ;

Όλες οι επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες, χρειάζονται πλάνο μάρκετινγκ. Δεδομένου ότι το marketing plan είναι ένας χάρτης πορείας της επιχείρησής σας που βγαίνει από μια μελέτη που έχετε πραγματοποιήσει, διακρίνοντας τις αδυναμίες σας, τους στόχους πωλήσεων που έχετε ή θα έπρεπε να έχετε θέσει. Ένα αποτελεσματικό πλάνο μάρκετινγκ θέλει σκέψη και προγραμματισμό.

Από τι αποτελείται ένα πλάνο μάρκετινγκ;

Ένα πλάνο μάρκετινγκ αποτελείται από δύο μέρη, το δημιουργικό και το οικονομικό. Το δημιουργικό έχει να κάνει με το τι κείμενα, εικόνες και γραφιστικά θα χρησιμοποιήσεις για να μεταφέρεις το μήνυμά της εταιρείας σου, και το οικονομικό, το μέγεθος της επένδυσης που θα χρειαστείς, τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσεις και τους συνεργάτες που θα προσλάβεις, για να σε βοηθήσουν να μεταφέρεις το μήνυμά σου.

Χρειάζομαι περισσότερα από ένα πλάνο μάρκετινγκ;

Μπορείς να κάνεις διαφορετικό πλάνο μάρκετινγκ για το κάθε προϊόν που πουλάς ή κατασκευάζεις, αυτό βέβαια απαιτεί περισσότερη εργασία και μεγαλύτερο κεφάλαιο επένδυσης, εάν έχεις πολλά προϊόντα, ενδεχομένως αυτό να είναι και πολύ χρονοβόρο και δύσκολο και βέβαια δαπανηρό. Η καλύτερη λύση, εάν δεν έχεις κάποιο σε λειτουργία τώρα, είναι να φτιάξεις ένα γενικό και στην πορεία μπορείς να φτιάξεις και άλλα όταν νιώθεις πιο σίγουρος και βλέπεις θετικά αποτελέσματα από το πρώτο.

Ποιο είναι το ιδανικό πλάνο μάρκετινγκ για τη δική μου επιχείρηση;

Αυτό είναι πολύ δύσκολο να το απαντήσουμε, απλά γιατί η κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και βέβαια απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό. Ένα πράγμα πάντως που έχει σημασία και διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση είναι το μπάτζετ που διαθέτει.

Χρησιμοποιούμε cookies για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα πώς χρησιμοποιείται ο ιστότοπος. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε αυτήν την πολιτική. Κάντε κλικ για να μάθετε περισσότερα