Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται στη δημιουργία κειμένων και άλλων δημιουργικών στοιχείων για να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις αναζητήσεις.

Καθώς πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στο Διαδίκτυο ως μέσο για την εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να κατανοήσουν γιατί η κατοχή μιας στρατηγικής περιεχομένου θα τους βοηθήσει να προωθηθούν και να επιτύχουν τους στόχους αναζήτησής τους.

Μια στρατηγική περιεχομένου είναι ο σχεδιασμός, η δημιουργία και η διαχείριση χρησιμοποιήσιμου περιεχομένου.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε καθένα από αυτά τα στοιχεία ξεχωριστά. Προτού αρχίσετε να γράφετε περιεχόμενο και να το δημοσιεύετε ή να το κοινοποιείτε στον ιστό, πρέπει να έχετε ένα σχέδιο. Αυτό ξεκινά με την κατανόηση του κοινού-στόχου σας και ποιες είναι οι ανάγκες του.

Σκεφτείτε το μάρκετινγκ περιεχομένου ως δόλωμα και το κοινό σας είναι τα ψάρια. Εάν χρησιμοποιείτε το λάθος είδος δολώματος ή, εάν πετάξετε το σωστό δόλωμα σε μια λίμνη όπου δεν υπάρχουν ψάρια, αυτό δεν είναι καλό. Δεν θα πιάσεις αυτό που ψάχνεις. Αλλά το να κατανοήσετε ποιο είναι το κοινό σας, πού κάνουν παρέα και συζητούν στο διαδίκτυο και για τι μιλάνε, θα σας βοηθήσει να βρείτε τους στόχους σας και να μάθετε τι είναι σημαντικό για αυτούς.

Πως ξεκινάμε μάρκετινγκ περιεχομένου.

Όταν το συνδυάζετε το μάρκετινγκ περιεχομένου με την έρευνα λέξεων-κλειδιών, θα έχετε μια καλή κατανόηση των θεμάτων για τα οποία θέλετε να παράγετε περιεχόμενο. Όταν έρθει η ώρα για την πραγματική δημιουργία, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στη χώρα του SEO, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και η δημιουργία περιεχομένου είναι μια εργασία που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας στο ευρύτερο διαδικτυακό σχέδιο μάρκετινγκ, είτε σας αρέσει είτε ΌΧΙ.

Εάν δεν γράφετε περιεχόμενο και δεν το δημοσιεύετε στην ιστοσελίδα σας ή στο blog σας, χάνετε ένα μερίδιο επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Κάθε τρόπος που μπορείτε να σκεφτείτε για να βοηθήσετε τους πιθανούς πελάτες σας που σχετίζεται με τα θέματα και τις λέξεις-κλειδιά που έχετε στοχεύσει και το κοινό που αναζητάτε, είναι μια ευκαιρία.

Και αν το καλοσκεφτείτε, αν δεν απαντήσετε στις συνήθεις ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες σας, τότε πιθανότατα θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Η δημιουργία περιεχομένου περιλαμβάνει τη σύνταξη χρήσιμου, σχετικού και στοχευμένου περιεχομένου

Και αν το καλοσκεφτείτε, αν δεν απαντήσετε στις συνήθεις ερωτήσεις που κάνουν οι πελάτες σας, τότε πιθανότατα θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σας.

Το content marketing περιλαμβάνει τη σύνταξη χρήσιμου, σχετικού και στοχευμένου περιεχομένου. Η ποσότητα του περιεχομένου δεν είναι τόσο σημαντική όσο η ανάπτυξη ποιοτικών κομματιών, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν πάντα να ανατρέχουν και να μοιραστούν με άλλους.

Για λόγους SEO, να θυμάστε ότι είναι το περιεχόμενο που προσελκύει κοινό και συνδέσμους. Και οι σχετικές, υψηλής ποιότητας σελίδες, ανταμείβονται περαιτέρω με εξουσία στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

Μάρκετινγκ Περιεχομένου

Είτε είστε εσείς, η ομάδα σας είτε η εξωτερική βοήθεια που είναι υπεύθυνη για την εκτέλεση του σχεδίου, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο γράφεται σε τακτική βάση για τις λέξεις-κλειδιά και το κοινό που στοχεύετε και ότι η γραμματική, η ορθογραφία και η χρήση της γλώσσας είναι άψογη.

Μόλις δημιουργηθεί το περιεχόμενό σας, πρέπει επίσης να διαχειρίζεται και να διατηρείται σωστά. Ένα υγιές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου επιτρέπει στα μέλη της ομάδας να γράφουν, να επεξεργάζονται, να δημοσιεύουν και να διατηρούν περιεχόμενο γρήγορα και αποτελεσματικά, βοηθώντας στη ροή εργασιών και ενθαρρύνοντας ένα πιο συνεργατικό περιβάλλον στο οποίο μπορεί να συμμετέχει κάθε μέλος της ομάδας.

Αν περάσετε από τους κύκλους σχεδιασμού, δημιουργίας και διαχείρισης χρησιμοποιήσιμου περιεχομένου, θα είστε σε καλό δρόμο για μια βιώσιμη και επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου.

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο, που θα βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις αναζητήσεις, τότε πρέπει να μιλήσουμε. Θα σας φτιάξουμε ένα πλάνο ετήσιο που κυριολεκτικά θα εκτοξεύσει την ιστοσελίδα σας στα ύψη της Google

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ…

Εάν έχετε μια ιστοσελίδα και θέλετε να δείτε πως συγκρίνεται με μια του ανταγωνισμού σας, πατήστε το κουμπί Δωρεάν Τεστ. Εάν χρειάζεστε υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ, κατασκευή ιστοσελίδων, σχεδιασμό λογότυπου στην Αθήνα ή και σε όλη την Ελλάδα, καλέστε μας για περισσότερες πληροφορίες. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορέσουμε να φτιάξουμε ένα πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ και για την δική σας επιχείρηση.

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται στη δημιουργία κειμένων και άλλων δημιουργικών στοιχείων για να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις αναζητήσεις. Καθώς πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στο Διαδίκτυο ως μέσο για την εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να κατανοήσουν γιατί η κατοχή μιας στρατηγικής περιεχομένου θα …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

5+1 SEO Τρόποι για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Ένα πράγμα που παραμελούν το 99% των επιχειρήσεων που έχουν ιστοσελίδα, είναι το οργανικό SEO. Καταρχήν να δούμε τι είναι το SEO: Search = Αναζήτηση Engine = Μηχανών αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing) Optimization = Βελτιστοποίηση Με λίγα λόγια, βελτιστοποιούμε (φτιάχνουμε με διάφορες τεχνικές) την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε όταν κάποιος ψάχνει να βρει μια υπηρεσία …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

Λέξεις και φράσεις κλειδιά, τι είναι και πως χρησιμεύουν στην προσπάθειά σου να σε βρουν δυνητικοί πελάτες.
Λέξεις κλειδιά για να σε βρούνε στο ίντερνετ; Λίγο οξύμωρο ακούγεται σε πρώτη ματιά η παραπάνω επικεφαλίδα, «…στην προσπάθειά σου να σε βρουν…» Σκέψου το κάπως έτσι: κάποιος κάπου ψάχνει να βρει πληροφορίες για κάτι παρόμοιο με αυτό που εσύ πουλάς, πως θα σε βρει; Το «ταξίδι» του δυνητικού σου πελάτη, για να καταλήξει σε …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Digital Marketing, Τι Είναι Και Πως Μπορεί Να Βοηθήσει Την Επιχείρησή Σας.
Ψηφιακό μάρκετινγκ ή digital marketing είναι το είδος μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές συσκευές και λογισμικά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ειδικούς του μάρκετινγκ για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων και τη μέτρηση του αντίκτυπού του στο διαδρομή του δυνητικού πελάτη σας όπως επίσης και του ήδη πελάτη σας. Στην πράξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναφέρεται συνήθως σε …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

SOCIAL MEDIA MARKETING ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πόσο σπουδαίο είναι να εκδίδω newsletter για την επιχείρησή μου;
Η ιδέα του newsletter ξεκίνησε στην Αμερική. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο/τρόπος για να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας και όχι μόνο. Το 99% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, δεν έχουν μια στρατηγική μάρκετινγκ για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους. Αυτή είναι η θλιβερή στατιστική. Οι δυο κύριοι λόγοι είναι: 1) δεν γνωρίζουν πώς να το …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Digital Marketing, Τι Είναι Και Πως Μπορεί Να Βοηθήσει Την Επιχείρησή Σας.
Ψηφιακό μάρκετινγκ ή digital marketing είναι το είδος μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές συσκευές και λογισμικά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ειδικούς του μάρκετινγκ για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων και τη μέτρηση του αντίκτυπού του στο διαδρομή του δυνητικού πελάτη σας όπως επίσης και του ήδη πελάτη σας. Στην πράξη, το ψηφιακό μάρκετινγκ αναφέρεται συνήθως σε …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

Πώς βρίσκουν δυνητικοί πελάτες την επιχείρησή μου στο ίντερνετ
Πώς βρίσκουν δυνητικοί πελάτες την επιχείρησή μου στο ίντερνετ;
Υπάρχουν δυο ειδών αγοραστές Αυτοί που ψάχνουν να αγοράσουν τώρα, καιΑυτοί που ψάχνουν πληροφορίες, δηλαδή κάνουν έρευνα αγοράς, για να αγοράσουν αργότερα. Ένα 3% ψάχνει να αγοράσει τώρα, το υπόλοιπο ποσοστό θα αγοράσει κάποια στιγμή στο μέλλον. Η επιχείρηση πρέπει να προωθείτε στο ίντερνετ, μέσω SEO (Search Engine Optimization) ή ΣΕΟ, όπως το λέμε απλά …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

Έφτιαξα e-shop για την επιχείρησή μου, τώρα τι κάνω;
Πόσες φορές έχω ακούσει τη φράση «έχω ιστοσελίδα αλλά δεν κάνει τίποτα»…κάποτε, εάν είχες σάιτ, χωρίς να κάνεις πολλά τρικ τράβαγες πολλά μάτια. Όταν το ίντερνετ ήταν ακόμα καινούργιο στις ζωές μας, ο κόσμος ήταν υπνωτισμένος με δαύτο. Ήταν ένα καινούργιο πράγμα, μαγικό, που κατά κάποιο τρόπο ήξερε τι ήθελες. Ήταν ένας καινούργιος κόσμος προς …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου αναφέρεται στη δημιουργία κειμένων και άλλων δημιουργικών στοιχείων για να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις αναζητήσεις. Καθώς πολλές επιχειρήσεις στρέφονται στο Διαδίκτυο ως μέσο για την εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να κατανοήσουν γιατί η κατοχή μιας στρατηγικής περιεχομένου θα …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

5+1 SEO Τρόποι για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου.
Ένα πράγμα που παραμελούν το 99% των επιχειρήσεων που έχουν ιστοσελίδα, είναι το οργανικό SEO. Καταρχήν να δούμε τι είναι το SEO: Search = Αναζήτηση Engine = Μηχανών αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing) Optimization = Βελτιστοποίηση Με λίγα λόγια, βελτιστοποιούμε (φτιάχνουμε με διάφορες τεχνικές) την ιστοσελίδα σας έτσι ώστε όταν κάποιος ψάχνει να βρει μια υπηρεσία …

Μάρκετινγκ Περιεχομένου. Το Νο 1 που ωφελεί στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις της Google. Διαβάστε Περισσότερα »

thin

MAGNETIC MARKETING GREECE

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟ SEO

el