diadiktyako-marketingk

Τι είναι το διαδικτυακό, ή αλλιώς, ίντερνετ μάρκετινγκ (Digital Marketing)

Πολύ ασάφεια κυριαρχεί για το τι είναι το διαδικτυακό μάρκετινγκ (online marketing). Το διαδικτυακό μάρκετινγκ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις παρουσιάζει μοναδικές προκλήσεις, όχι μόνο επειδή μπαίνουμε σε ανεξερεύνητες περιοχές, αλλά και επειδή πρέπει να το κάνουμε με περιορισμένους πόρους. Δεν βασιζόμαστε μόνο στις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, δεδομένου ότι δεν είναι τόσο αποτελεσματικές σήμερα όσο ήταν παλιότερα

Παρακάτω, παρέχουμε έναν οδηγό για ορισμένες από τις πιο σημαντικές πτυχές που προτείνουμε στους πελάτες μας κατά τη χάραξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.

1 Ξεκινώντας από κάτω και προχωρόντας προς τα πάνω.

Προτού μπούμε σε συγκεκριμένες τεχνικές και στρατηγικές, πρέπει να δημιουργήσουμε μια σταθερή βάση πάνω στην οποία θα “πατήσουν” οι άλλες τεχνικές μάρκετινγκ. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • Επιλέγουμε την αγορά σας
  • Ορίζουμε λέξεις-κλειδιά
  • Θέτουμε στόχους
  • Ορίζουμε βασικές μετρήσεις
  • Ορίζουμε έναν προϋπολογισμό

2 Κοινωνικά μέσα

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χρήσιμες πλατφόρμες, που προτείνουμε σε όλους τους πελάτες μας για να βοηθήσουν να προσεγγίσουν τους πιθανούς και ήδη υπάρχοντες καταναλωτές όπως επίσης και για την προώθηση του περιεχομένου που συντάσσουμε για λογαριασμό τους όπως άρθρα, βίντεο, e-book κτλ. Πάντα λαμβάνουμε υπόψιν τα παρακάτω:

  • Επιλέξτε το σωστό δίκτυο
  • Επιλέξτε ώρες δημοσίευσης
  • Στόχευση λέξεων/φράσεων κλειδιών

3 Blogging

Η δημιουργία ενός Blog για την επαγγελματική ιστοσελίδα είναι σχετικά απλή και πολύ χρήσιμο. Το προτείνουμε σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ρυθμίζουμε τα βασικά, όπως ετικέτες και κατηγορίες blog και εγκαταστούμε σε όλα τα σάιτ που ετοιμάζουμε το πρόσθετο (plugin) της Yoast, ένα πρόσθετο που θα βελτιώσει την ικανότητα των μηχανών αναζήτησης να εντοπίζουν και να ταξινομούν τις σελίδες σας.

4 Δημιουργία περιεχομένου

Επεξήγηση: Η λέξη/ορισμός περιεχόμενο αναφέρετε σε ότι οπτικο-ακουστικό είδος δημιουργούμε για την προώθηση των υπηρεσιών ή προϊόντων μας. Αυτά μπορεί να είναι: βίντεο, κείμενα, άρθρα, μακέτες (banners), infographics, podcasts, newsletters και e-books.

Η διαχείριση ενός σάιτ μπορεί να είναι τρομακτική, ειδικά εάν δεν είστε γνώστες και εξειδικευμένοι με τη δημιουργία περιεχομένου. Ευτυχώς, αυτά τα τέσσερα βήματα θα σας βοηθήσουν να τραβήξετε την προσοχή στο ίντερνετ πολύ:

  • Δημιουργούμε μια λίστα θεμάτων
  • Αποφασίζουμε τι τύπους περιεχομένου θα δημιουργήσουμε
  • Δημοσίευση άρθρων σε άλλα Blog (Guest blogging)
  • Διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletter)

Χωρίς τρόπο δοκιμής και παρακολούθησης της καμπάνιας σας, όλες οι προσπάθειές σας θα μπορούσαν να χαθούν. Επενδύστε σε μας να σας καθοδηγίσουμε και να σας επανδρώσουμε με την καταλληλότερη στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Ξέρατε ότι προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ συνεδρία ανάλυσης της επιχείρησής σας;

Σε αυτή τη συνεδρία θα σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να φτιάξετε ένα πλάνο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Δεν χρειάζεται να μας προσλάβετε ούτε να μας πληρώσετε για τις πληροφορίες. Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Αναρωτιέστε γιατί το κάνουμε αυτό; Απλό! Θέλουμε να δείτε την αξία μας και όταν μας χρειαστείτε, και οι συνθήκες το επιτρέπουν, μας προσλαμβάνετε. Μέχρι τότε, όλες οι πληροφορίες ΔΩΡΕΑΝ!

Στο χρονοδιάγραμμα παρακάτω, διαλέξτε την ημέρα την ώρα και τον τρόπο που σας βολεύει. Έχετε 2 επιλογές, Τηλεδιάσκεψη, μέσω Zoom ή Skype, ή Τηλεφωνικώς.

Τόσο απλό είναι…!

(Για να επιλέξετε μεταξύ τηλεδιάσκεψης, μέσω Zoom ή Skype, ή τηλεφωνικώς πατήστε το κουμπί δεξιά του Παρακαλώ διαλέξτε ένα στοιχείο κράτησης)

[sagenda-calendar-wp]

Εσείς ρωτάτε, εμείς απαντάμε…

Γιατί χρειάζομαι διαδικτυακό μάρκετινγκ;

Εύκολη ερώτηση, γιατί εκεί ψάχνουν όλοι να βρουν υπηρεσίες και προϊόντα να αγοράσουν.

Από που ξεκινάω;

Ξεκινάτε πρώτα με το να κλείσετε ένα ραντεβού μαζί μας, στο χρονοδιάγραμμα παραπάνω. Μαζί θα βρούμε τον καταλληλότερο τρόπο να προωθήσουμε την μικρομεσαία επιχείρησή σας στο ίντερνετ.

Τι κινδύνους αντιμετωπίζω εάν το κάνω μόνος μου;

Πολλοί μικρομεσαίοι επιχειρηματίες κάνουν απόπειρα να ξεκινήσουν να προβάλουν την επιχείρησή τους στο ίντερνετ μόνοι τους, νομίζοντας ότι είναι απλό, αλλά σε πολλές περιπτώσεις αποτυγχάνουν γιατί αυτή η δουλειά χρειάζεται διαρκής μελέτη, εξειδίκευση και εμπειρία. Φαίνεται εύκολο αλλά δεν είναι για κάποιον άπειρο. Χρειάζεται πλάνο και εργαλεία που κατέχουν μόνο (ορισμένοι) επαγγελματίες του είδους.

Τι γνώσεις και εμπειρία έχεται; 

Ο project manager της εταιρείας Magnetic Marketing Greece κύριος Βιολέτης, έχει εμπειρία πάνω από 25 χρόνια στο μάρκετινγκ και άνω των 15 στο διαδικτυακό. Συγκαταλέγεται σε ένα μικρό αριθμό ατόμων που έχουν μεταπτυχιακό δίπλωμα στο ίντερνετ μάρκετινγκ. Έχει συνεργαστεί με εταιρείς όπως την Nestle, GMC, το πανεπιστήμιο Ryerson στο Τορόντο του Καναδά, κ.α. Η ομάδα της εταιρείας μας είναι διαλεγμένοι ένας προς έναν με κριτήρια όχι μόνο τις σπουδές και εμπειρία τους αλλά και το ήθος που τους διέπει σαν άτομα.

Πόσο κοστίζει να σας προσλάβω;

Αυτό καθορίζεται από διάφορους συντελεστές, 1) το budget (προϋπολογισμό) που έχετε διαθέσιμο, δηλαδή το ποσό που διαθέτετε για επένδυση, 2) το μέγεθος της αγοράς σας και 3) πόσο γρήγορα θέλετε να κυριαρχήσετε στην αγορά σας.

Τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Όλες τις αναφερόμενες στο σάιτ μας. Επίσης μπορούμε να συνεργαστούμε σαν σύμβουλοι, σας δίνουμε το “χάρτη” και εσείς εκτελείτε, είτε μόνοι σας είτε με την εταιρεία της προτήμισής σας.

el

Χρησιμοποιούμε βασικά cookies για να διασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπος μας λειτουργεί σωστά. Ενδέχεται επίσης να χρησιμοποιήσουμε προαιρετικά cookies με τη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα cookies, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου μας. (Κλείνοντας αυτό το παράθυρο και παραμένοντας στην ιστοσελίδα συναινείτε στα παραπάνω.)